مدرسه علميه امير المومنين (عليه السلام) - سفيران هدايت اهواز .
.

 صحابه‌اي که مشروعيت خلافت ابوبکر را قبول نداشتند + فايل pdf

 

دانلود فايل pdf اين مقاله

www.valiasr-aj.com/image_user/vasaeq/abobakrnamashroa.pdf

 توجه : لطفا با اينترنت دانلود منيجر دانلود نماييد.

 

برای مطالعه کامل مقاله کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت17:57---28 مرداد 1392
سلام دوست من
تا حالا به این فکر کردی که خیلی راحت می تونی هر روز با صرف چند دقیقه از اینترنت درآمد کسب کنی؟ اره درسته میشه.تنها کاری که باید بکنی اینهه که هر روز چند تا تبلیغ مشاهده کنی با عضویت تو ملی باکس و هر روز با 10 دقیقه وقت گذاشتن می شه. حتما یه سر بزن مطمئن باش پشیمون نمی شی. یه سایت درامد زا و فوق العاده عالی. من الان 2 ماهه دارم فعالیت می کنم خیلی هم راضی هستم و می خوام به عنوان یه شغل دوم برای همیشه ادامش بدم. منتظرتم. http://melibux.ir/?r=795408897


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: صحابه‌اي , که مشروعيت , خلافت, ابوبکر , را قبول نداشتند + فايل pdf,
نوشته شده در تاريخ 22 / 5 / 1392 توسط حسين مقدم

تمامي حقوق مطالب براي اين سايت محفوظ است.

حوزه علميه امير المومنين (عليه السلام) – سفيران هدايت اهواز